sobota, 28 września 2013

Ziemniaczki smażone

Gotujemy gotujemy.
Już po programie i pomysł się pojawił może niekoniecznie związany z tym co zobaczyłam ale jednak jest tam coś, właściwie było  mianowicie ziemniaki. Tak na marginesie wybierałam się dziś do Ciechanowca na święto wykopków czy jak to się tam nazywało - oczywiście nic z tego nie wyszło no ale tak czy owak obejrzany program natchną mnie do gotowania.
Co nam jest potrzebne - ziemniaki, zile angielskie i liść laurowy no oczywiście sól i pieprz ewentualnie wegeta. Ziemniaki obieramy kroimy w talarki i na patelnię do tego wrzucamy liść i ziele i dusimy smażąc jak to zwykle mówię. Czyli smażymy pod przykryciem. Lepiej jak ziemniaków jest więcej na patelni by tak delikatnie podczas smażenia się dusiły.
Ja tak czy owak zrobiłam zjadłam podałam je sobie na talerzu ze śmietaną.

Wracam do telewizora i kolejnego serialu tez w pewnym sensie kulinarnego bo trochę tam gotują - przepis na życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz